تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

شرح مختصری از محصولات : 1. کتاب های صوتی 2. تغییر باور های روابط 3. پروژه های دانشگاهی 4.تغییر باور های مالی


دانلود کتاب صوتی سفر روح


دانلود کتاب صوتی سفر روح

معرفی کتاب سفر روح

کتاب سفر روح، اثر شگف انگیز دکتر مایکل نیوتون، اولین کتابی است که با دسترسی به حافظه‌ی پنهانی و ضمیر ابرآگاه افراد، در مورد وضعیت روح پس از مرگ جسم و جزئیات برزخ نگاشته شده است. به‌ روشنی ببینید که افراد مختلف، هر یک به تناسب پیشرفت روحی خود، به این حقیقت رسیده‌اند که هدف از خلقت چیز دیگری سوای دنیای مادی است...

حاصل تحقیقات دکتر مایکل نیوتون (روان‌شناس) در کتاب سفر روح جمع آوری شده است، که طی چهل سال درمان و بررسی صدها مورد خاص به دست آمده است. در این میان، او که اهم توجه خود را به حالات گوناگون روان و روح معطوف کرده، به مواردی از حالات روح و عالم برزخ و کیفیات گوناگون آن دست یافته است، که جای تعمق دارد.

مایکل نیوتن (Michael Newton) نتایج تحقیقات خود را در این سال‌ها، از طریق تدریس در دانشگاه‌های امریکا و شرکت در سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و کنفرانس‌های متعدد، در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. دکتر نیوتون، در دو کتاب خود، کتاب سفر روح (Journey of souls) و کتاب سرنوشت ارواح (Destiny of souls)، حالات و تجربیات گوناگون بیماران خود را دسته‌بندی کرده و با بیانی شیوا یافته‌های آنان را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

تحقیقات دکتر نیوتون و دیگر دانشمندانی که در این زمینه تحقیقات علمی وسیع انجام داده‌اند، دال بر تحکیم اصول ادیان است. از جمله اینکه: خداوندی قادر، متعال، یکتا، مهربان و حاکم بر کائنات وجود دارد. دنیایی به غیر از دنیای مادی، اما لطیف‌تر و نورانی‌تر وجود دارد که جایگاه ابدی روح است. انسان تنها دارای یک قالب عنصری، شامل اعضا و جوارح نیست. بلکه ورای این بُعد جسمانی و مادی، بُعدی روحی قرار دارد، که منشأ ملکوتی دارد و حامل دَم پرودگاری است و این بُعد روحی است که انسان را از حیوان متمایز می‌کند و موجد بُعد اخلاقی در اوست. بُعد اخلاقی است که به انسان امکان می‌دهد نوع‌دوست شود، با هم‌نوعان خود هم‌دردی کند، از شادی آنان شاد شود وظیفه‌ شناس شود، قدرشناس شود، نسبت به هم‌نوع خود مهربان و مشفق باشد، در جهت خدمت به هم‌نوع خود کوشا باشد و...

این تحقیقات، همچنین مؤید این نکته است که حساب و کتابی واقعی وجود دارد و کسی را از آن گریز نیست و حق هیچ‌کس ضایع نمی‌شود. نیات و اعمالند که برتری افراد را نسبت به یکدیگر و قرب و بُعد آنان را نسبت به مبدأ الهی ایجاد می‌کنند. دکتر نیوتون با بررسی و بیان این مطالب، توجه خوانندگان را به این نکته جلب می‌کند که دنیایی دیگر با معیارهایی مشخص وجود دارد، که جایگاه ابدی روح است و هرکس حاصل نیات و اعمال خود را در آن می‌دِرَود.

لازم به ذکر است که بنا بر ضرورت دین اسلام و نظر علمای اعلام، اجماع اهل ملل و عقیده‌ی سایر ادیان اهل کتاب معتقد به معاد، تناسخ و کلیه‌ی شقوق آن، از وجوه سنتی تا بیانات اخیر و تغییر شکل‌یافته‌ی آن، از هر نظر و با هر استدلال، بالکل باطل و مردود است و بازگشت به آخرت تنها از طریق معاد صحیح است.

ملاصدرا (صدرالمتألهین) در کتاب اسفار، حاج ملاهادی سبزواری در شرح منظومه و صاحب کفایت‌الموحدین هر یک در کتاب خود، با ادله‌ی مستدل رأی بر بطلان تناسخ داده‌اند. اهم این دلایل به شرح زیر است:

تناسخیون برای انتقالات روح هیچ آغاز و انجام، بدایت و نهایت، مبدأ و مقصد و هدف و مطلوبی مطلقا قائل نیستند. حال اینکه هر موجودی، باید اول و آخر، مبدأ و معاد و هدف معینی داشته باشد. ثانیاً، از نظر تناسیخون موضوع معاد و جزا و سزای قیامت، مفهومی ندارد و گویند هر پاداش و مکافات و عکس‌العملی را در این دنیا به وسیله‌ی همان انتقالات خواهند یافت. حال اینکه تمام ادیان اهل کتاب، به معاد و حساب واپسین معتقدند. اگر معاد ابدی نباشد، بقای روحی در کار نیست و اگر بقای روح نباشد، به قول دهریون «اذا ماتت، فاتت» باید صدق کند، که صحیح نیست. از سوی دیگر، اگر بقای روحی در کار نباشد، موردی پیدا نخواهد شد تا انتقالات از بدنی به بدن دیگر صورت گیرد. به هر صورت، دلایل علمی و منطقی بسیاری هست که نشان دهد تناسخ مردود و باطل است.

مطالب کتاب سفر روح نه‌تنها از لحاظ محتوا، بلکه به جهت روش گردآوری اطلاعات درباره‌ی عوالم پس از مرگ بسیار جالب، آموزنده و در عین حال جذاب و پرکشش است. انسان بالاخره باید به کمال انسانیت خود دست یابد، چه در این دنیا و چه در آن دنیا و برای این کار هم فرصتی طولانی‌تر از یک زندگی در پیش دارد. به قول مولانا «گر عمر بشد، عمر دگر داد خدا».

در بخشی از کتاب سفر روح می‌خوانیم:

آیا از مرگ وحشت دارید؟ آیا نگران هستید که پس از مرگ برایتان چه پیش می‌آید؟ آیا ممکن است شما روحی داشته باشید که از جای دیگری آمده و پس از حیات جسمانی به همان‌جا بازگردد؟ یا این تنها یک خوش‌خیالی و فکر واهی ناشی از ترس مرگ است؟

شگفت‌انگیز است که در میان مخلوقات روی زمین تنها آدمیان هستند که باید دائماً ترس از مرگ را در وجود خود سرکوب کنند تا بتوانند به‌ طور عادی به زندگی بپردازند. با این حال، غریزه‌ی حیاتی ما هرگز نمی‌گذارد این دلواپسی را از یاد ببریم. هر قدر سن ما بالاتر می‌رود، شبح مرگ واضح‌تر خود را به ما می‌نمایاند. حتی اشخاص مذهبی هم می‌ترسند که مبادا مرگ پایان موجودیتشان باشد. بزرگ‌ترین واهمه از مرگ، ناشی از اندیشیدن به پوچی آن است، یعنی اینکه مرگ پایان تمامی پیوستگی‌ها و دل‌بستگی‌های ما به خانواده و دوستانمان باشد و اینکه مرگ سبب شود تمام اهداف و آمال و آرزوهای مادی و زمینی ما بی‌حاصل و بیهوده به نظر آید.

اگر مرگ پایان همه چیز ما باشد، به‌راستی زندگی بی‌معنا و بیهوده خواهد بود. اما نیرویی درونی به انسان‌ها این توان را می‌دهد، که به جهان پس از مرگ، ارتباط و وابستگی به یک نیروی برتر و همچنین به جاودانگی روح اعتقاد پیدا کنند. اگر ما واقعاً دارای روح هستیم، پس این روح بعد از مرگ جسم به کجا می‌رود؟ آیا واقعاً در فراسوی جهان خاکی، بهشتی که جایگاه ارواح هوشمند است، وجود دارد؟ این بهشت چگونه جایی است؟ وقتی ما به آن جا می‌رسیم چه می‌کنیم؟ آیا موجود برتری حکمران این بهشت است؟ قدمت این پرسش‌ها به قدمت وجود خود بشر می‌رسد و همچنان برای اکثریت ما به‌صورت معمای حل‌نشده باقی مانده است.

برای اغلب مردم، پاسخ صحیح به اسرار زندگی پس از مرگ، در پشت پرده‌ی شناختن روح پنهان است. این بدان جهت است که ما ذاتاً دچار فراموشی در مورد هویت روح خویشیم. اما اگر پرده را کنار بزنیم و به آگاهی برسیم، رابطه‌ی بین مغز و روح برایمان آشکار می‌شود.

فهرست مطالب

پیشگفتار ناشر
مقدمه‌ی مترجم
مقدمه
فصل اول: مرگ و عزیمت
فصل دوم: دروازه‌ی برزخ
فصل سوم: بازگشت به موطن اصلی
فصل چهارم: روح‌های خطاکار (منزوی)
فصل پنجم: آشنایی با برزخ
فصل ششم: تغییر و تحول و جایگزینی در برزخ
فصل هفتم: جایگزینی
فصل هشتم: راهنمایان ما
فصل نهم: روح‌های مبتدی
فصل دهم: روح‌های متوسط
فصل یازدهم: روح‌های پیشرفته
فصل دوازدهم: نحوه انتخاب زندگی بعدی
فصل سیزدهم: انتخاب جسم جدید
فصل چهاردهم: رخت سفر بستن
فصل پانزدهم: تولد دیگر
نتیجه


مبلغ واقعی 10,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 520

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • دانلود کتاب صوتی خودت باش دختر
  • کتاب صوتی چهار اثر اسکاولشین
  • راز قدرت
  • دانلود کتاب صوتی معجزه شکرگزاری
  • جزء از کل

استفاده از مطالب وبسایت به هر نحو، تنها با کسب اجازه کتبی از مدیریت امکانپذیر می‌باشد