تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

شرح مختصری از محصولات : 1. کتاب های صوتی 2. تغییر باور های روابط 3. پروژه های دانشگاهی 4.تغییر باور های مالی


کتاب صوتی فارست گامپ (forrest gump)


کتاب صوتی فارست گامپ (forrest gump)

معرفی رمان فارست گامپ

زندگی همانند یک سئوال چهار گزینه‌ای است، اما این سئوال پاسخ صحیح و مشخصی ندارد، بلکه هر یک از افراد با انتخاب یکی از گزینه‌های آن مسیر زندگی خود را مشخص می‌کنند و تفاوت‌ میان آنها سرنوشت‌ها را رقم می‌زند و افراد را در شرایط مختلف زندگی قرار می‌دهد. در پس هر یک از گزینه‌ها، گزینه‌های فراوانی وجود دارد، اما شرط بر آن است که با انتخاب یک گزینه به دیگر گزینه‌ها دست پیدا کنیم. داستان فارست گامپ فرصت مناسبی برای شناخت نیروهای بالقوۀ درون و انعکاس خوبی‌ها و دوستی‌ها در دنیای بیرون است. در انتهای این کتاب در می‌یابیم که انتخاب راه مستقیم و ساده زیستی اولین عامل تضمین کننده در سعادت و خوشبختی است، در حالیکه زیرکی، طمع و دورویی در آن سوی زندگی قرار می‌گیرند. فارست گامپ، که دیگران به وی برچسب حماقت می‌زنند در واقع یک انسان ساده، ولی خارق‌العاده است. برای فارست مهم نیست که دنیا زیر و رو شود، او تنها چشم به هدف‌های خود دارد. فارست شاید فرد بسیار باهوشی نباشد، اما می‌داند عشق چیست! مهم هم همین است! رمز تمام کامیابی‌های فارست در همین است.

او می‌دود تا رستگار شود، شاید فقط برای گرفتن پَری که در نسیم صبحگاهی به این سو و آن سو می‌رود و تو با تمام وجودت می‌گویی بدو فارست! بدو...

فیلم ساخته شده بر اساس داستان فارست گامپ یک موفقیت عظیم تجاری بود به طوری که در مجموع توانست ۶۷۷ میلیون دلار در گیشه جهانی کسب کند و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم آمریکا در آن سال شود. فارست گامپ نامزد دریافت ۱۳ جایزهٔ اسکار شد و از این تعداد ۶ جایزه را شامل جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین کارگردانی و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای تام هنکس را بدست آورد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 237

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • دانلود کتاب صوتی خودت باش دختر
  • کتاب صوتی چهار اثر اسکاولشین
  • راز قدرت
  • دانلود کتاب صوتی معجزه شکرگزاری
  • جزء از کل

استفاده از مطالب وبسایت به هر نحو، تنها با کسب اجازه کتبی از مدیریت امکانپذیر می‌باشد